Gorący świąteczny okres już za nami, jednak styczeń nie był dla nas czasem wolnym od tego okresu. Testem każdej firmy jest podsumowanie zamówień w święta pod kątem dostarczania zamówień oraz zadowolenia klientów.
Zadowolenie naszych klientów
Wykonaliśmy ponad 150 telefonów do losowo wybranych klientów. Jesteśmy niezmiernie dumni i wdzięczni, że udzielili nam Państwo odpowiedzi na cztery pytania. Ocenili nas Państwo następująco w skali od 1 do 5:
Jakość produku: 4,7
Jakość obsługi: 4,8
Czas realizacji: 4,7
Jakość opakowania: 4,8
Mimo tak wysokich ocen, nie popadamy w samozachwyt, ponieważ naszym celem jest uzyskanie 100% satysfakcji klienta na wielu płaszczyznach.
Dostarczalność zamówień
Już 18 grudnia postanowiliśmy poinformować Państwa, że zamówienia zamówione od godziny 10 nie posiadają gwarancji dotarcia paczki. Mimo pracy na 3 zmiany, wykonaliśmy ten ruch, ponieważ nie chcieliśmy, aby ktoś został bez prezentu.
Pomimo tej informacji, postanowili Państwo nam zaufać i dokonywać następnych zamówień. Dostarczalność zamówień, który wpłynęły przed godziną 10 dnia 18 grudnia wynosi 100%. Natomiast aż 98% zamówień, bez gwarancji dostawy do piątku dotarło do naszych klientów.