Przesyłka z Twoim zamówieniem dotarła uszkodzona?

 

Jest nam bardzo przykro, że tak się stało. Jednak jest na to sposób!
Działaj zgodnie z poniższym schematem, a wszystko zakończy się pomyślnie!


Pamiętaj, że bez protokołu szkody, reklamacja nie może zostać rozpatrzona pozytywnie.

Co zrobić, gdy przesyłka jest uszkodzona?

1

Zauważyłeś uszkodzenie podczas odbioru z paczkomatu? Oznacz paczkę jako uszkodzoną w paczkomacie. W tym celu skorzystaj z opcji “Mam uwagi do przesyłki” na ekranie paczkomatu. Oznacz ją wtedy jako uszkodzoną i włóż do odpowiedniej skrytki. Paczka wtedy wróci do Nadawcy

2

Zauważyłeś uszkodzenie po odbiorze paczki? Udaj się do najbliższego oddziału firmy InPost i zgłoś ten fakt. Pracownicy Oddziału poinstruują Cię, co należy zrobić z przesyłką. Takie zdarzenie należy zgłosić do 5 dni od daty odbioru paczki z paczkomatu. Protokół możesz spisać również elektornicznie na stronie inpost.pl/protokol